Redagowanie newsletterów

Rozsyłanie treści w postaci newslettera jest efektywnym sposobem na dotarcie do dużego grona odbiorców i zdobycie ich zaufania. Aby zaciekawić klientów, ważne jest odpowiednie redagowanie newsletterów, a także przygotowanie ich w stylu pasującym do estetyki firmy. Chcąc przedstawić w ciekawy sposób swoją ofertę, działamy głównie na zmysł wzroku, dlatego oferta musi być spójna zarówno pod względem wizualnym, jak i contentu. Dbamy nawet o najmniejsze szczegóły, tworząc harmonijne, przyciągające uwagę, treści. Kontakt przez pocztę w każdym momencie może być przez adresata wyłączony, dlatego ważne jest prezentowanie informacji, które zatrzymają użytkownika przed monitorem na dłużej, niż kilka sekund.

Zadbamy o jakość i treść gotowych do wysłania materiałów oraz przeanalizujemy wymagania grupy docelowej. Naszym zadaniem jest stworzenie i obsługa tych elektronicznych form komunikacji, które zachęcą konsumentów do zapoznania się z ofertami Twojej marki. Zajmiemy się redagowaniem treści, która musi być interesująca dla odbiorcy i wywoła chęć przejścia na stronę internetową, skorzystania z oferty czy po prostu utkwiła w głowie potencjalnych lub stałych klientów.

Cyklika wiadomości

Otrzymywanie regularnie wiadomości na pocztę elektroniczną jest zazwyczaj dodatkiem do rejestracji, bądź samodzielnie podjętą, przemyślaną decyzją. Ważne jest to, by nie zawieść użytkowników i dostarczyć im dokładnie takich treści, jakich oczekują. Doświadczenie w branży i nieustanny rozwój pozwalają nam na przygotowanie ofert spełniających oczekiwania zarówno zlecających wysyłkę, jak i odbierających te wiadomości.