Rebranding marki w Poznaniu i nie tylko

We współczesnym świecie można natknąć się na wiele różnorodnych marek. Rynek konkurencyjny jest dość mocno rozbudowany, nic więc dziwnego, że przedsiębiorstwa muszą stale zabiegać o uwagę potencjalnych odbiorców i dostosowywać swoje działania do aktualnej rzeczywistości. Jednym ze sprawdzonych sposobów, który umożliwia odświeżenie lub wykreowanie nowego, niepowtarzalnego wizerunku firmy na rynku, jest rebranding marki.

Działania rebrandingowe oznaczają zmianę, modyfikację bądź odświeżenie logo. Tego typu proces ma na celu przede wszystkim wdrożenie nowego sposobu promowania, zmodyfikowanie oferty oraz przekształcenie metody komunikowania się z klientami. Cała procedura jest dość czasochłonnym, ale zarazem skutecznym sposobem budowania długofalowej przewagi konkurencyjnej.

Kiedy warto zdecydować się na zmianę wizerunku?

Działania rebrandingowe doskonale sprawdzą się w szczególności, gdy:

  • Twoja firma pragnie na nowo zdobyć wiarygodność,

  • wyniki ze sprzedaży niepokojąco idą w dół,

  • konkurencja nie daje za wygraną,

  • chcesz poszerzyć grupę docelowych odbiorców.

Na co możesz liczyć w ramach rebrandingu marki?

Decydując się na współpracę z naszą agencją brandingową, możesz liczyć na profesjonalne budowanie od podstaw osobowości marki i kreowanie jej wizerunku, przy uwzględnieniu konkretnej grupy docelowej. Tego typu działania mogą stanowić doskonały sposób na zatarcie błędów z przeszłości, a dodatkowo są bardzo dobrą okazją do precyzyjnego przeanalizowana strategii firmy oraz wyeliminowania błędów. Dużym plusem procesu rebrandingowego jest ponadto możliwość pozbycia się stereotypów i błędnych przekonań na temat brandu.

Przykładowe realizacje