26 marca 2019

Niezbędne materiały reklamowe, które powinna mieć każda firma

Możliwości promowania własnej działalności jest mnóstwo – od tej internetowej po materiały POS i stoiska targowe. W świecie reklamy istnieją jednak takie nośniki reklamowe, które stanowią podstawę każdej kampanii. Nawet przy nieustannie rozwijającym się e-marketingu warto pamiętać o tradycyjnych formach reklamy. W które materiały reklamowe trzeba zatem zainwestować? Znasz zapewne powiedzenie, że prowadzenie własnego biznesu bez reklamy jest jak uśmiechanie się do drugiej osoby po ciemku — nikt oprócz Ciebie nie wie, co robisz. Ta zasada dotyczy wszystkich przedsiębiorstw, zarówno tych mniejszych, jak i większych.

Od tego trzeba zacząć

Przed wyborem narzędzi należy nakreślić wizję. Na początku kreacji marki dokonuje się identyfikacji wizualnej. Są to wszystkie znaki charakterystyczne dla danej marki – od logo poprzez kolorystykę aż do opakowania produktów czy wyglądu siedziby firmy. Projektowanie identyfikacji wizualnej, zwłaszcza logo i logotypu, należy koniecznie zlecić profesjonalistom. Polecamy nasze usługi – od lat zajmujemy się tworzeniem marek dla klientów z Poznania oraz dla firm działających na skalę międzynarodową.

Wizytówka – podstawa w każdej branży

Bez względu na to, czy zaczynasz od jednoosobowej działalności, czy już zatrudniasz pracowników, wizytówka jest podstawowym materiałem do reklamy i identyfikacji Twojej firmy. Do stworzenia jej modelu należy zaangażować osoby, które specjalizują się w kreacji marki. Wizytówka powinna być zgodna z identyfikacją wizualną i strategią marki. Umieszczone na niej logo i logotyp muszą być widoczne. Najważniejsze dane kontaktowe umieszczone na niewielkiej powierzchni potrafią zdziałać cuda. To element, który wpływa na reklamę i profesjonalny wizerunek Twojego przedsiębiorstwa. Dzięki wizytówce utrzymasz pozyskane kontakty biznesowe. Firma, która chce zostać zapamiętana, powinna zadbać o swoją wizytówkę poprzez jej oryginalne zaprojektowanie i skorzystanie z oferty sprawdzonego producenta materiałów reklamowych. W tym celu skontaktuj się z naszą agencją brandingową z Poznania.

Ulotki wciąż na czasie

Ulotka to jeden z podstawowych materiałów reklamowych POS (point of sale), czyli takich, które wspierają sprzedaż w miejscu, gdzie klienci robią zakupy. W tej kwestii należy postawić na oryginalne projektowanie, produkcję nastawioną na jakość oraz odpowiednią dystrybucję. Rozmieszczenie tego materiału reklamowego ma być przemyślane – ulotki warto umieszczać na stojakach w siedzibie firmy, ekspozytorach reklamowych w punktach sprzedażowych, na stoiskach targowych, a także we wszystkich innych miejscach, w których znajdują się potencjalni klienci Twojej firmy.

Foldery reklamowe dla klientów i kontrahentów

O ile charakter ulotek jest dość nieformalny, o tyle foldery reklamowe wręczane są klientom lub kontrahentom, którzy w większym stopniu są zainteresowani współpracą. To idealne uzupełnienie do ekspozytora reklamowego lub stoiska targowego. W takich folderach znajdują się szczegółowe informacje dotyczące świadczonych usług czy przygotowanej oferty. Rozmawiając z potencjalnym konsumentem na danym evencie, można wywnioskować, czym konkretnie się interesuje i wówczas wręczyć mu folder opisujący dane rozwiązanie. Inne materiały POS, w jakie zaleca się inwestycję, to standy reklamowe. Żeby identyfikacja wizualna marki była spójna, warto dopasować pod kątem wizualnym stoisko i materiały reklamowe.

Inspirujące, przestrzenne rozwiązania

Żeby zaistnieć w podświadomości klienta, należy stać się częścią jego rzeczywistości. Projektowanie i produkcja materiałów POS coraz bardziej skupia się na przestrzennych rozwiązaniach takich jak standy, ekspozytory i wszystko, co służy prezentowaniu marki w bardziej autentyczny sposób. Znaczącą rolę, szczególnie w oczach najważniejszych klientów, czyli kontrahentów, odgrywa profesjonalnie stworzone stoisko targowe. Ma ono charakter zarazem reklamowy i wizerunkowy. Powinno zawierać elementy związane ze strategią marki i jej identyfikacją wizualną. To zadanie możesz również zlecić nam – działamy jako producent stoisk targowych na każde wydarzenie branżowe. Jako jedna z najlepszych agencji brandingowych w Poznaniu projektujemy oryginalne i trafione elementy identyfikacji wizualnej. Od lat zajmujemy się tworzeniem brandów – to nasza praca i jednocześnie pasja. Doradzamy również, w które materiały reklamowe zainwestować, żeby przyciągnąć uwagę nowych klientów. Skup się na prowadzeniu biznesu, a nam pozostaw strategię i kreację marki Twojej firmy.